CAS 30 S2VH Tatra 815

Cisternová automobilová stříkačka CAS 30 S2VH T815-2 6x6.2 je zásahový požární automobil těžké hmotnostní třídy, schopný provozu na všech komunikacích a částečně i mimo komunikace. Požární automobil je postaven na třínápravovém podvozku TATRA T815-231R35 6x6.2 s připojitelným pohonem přední nápravy a s průběžným rámem.
CAS je určena k přepravě požárního družstva 1+5 ve dvou řadách orientovaných po směru jízdy a hasebních prostředků k provedení požárního zásahu vodou nebo pěnou a při použití nízkého nebo vysokého tlaku vody. K tomuto účelu je vybavena požárním čerpadlem o jmenovitém průtoku 3 000 litrů za minutu, nádrží na vodu a pěnidlo, lafetovou proudnicí a vysokotlakým průtokovým hadicovým navijákem. S CAS je také možné provádět zásahy technického charakteru při záchraně lidských životů a ochraně majetku, omezení škod na životním prostředí a při mimořádných událostech a živelných pohromách. Pro tento účel je vybavena potřebným požárním příslušenstvím a prostředky.
Doplňující vybavení tvoří lanový naviják s elektropohonem s tažnou silou 50,7 kN a s jištěním proti přetížení, osvětlovací stožár s LED reflektory o výkonu 20 000 lm a generátor elektrického proudu o výkonu 5,2 kVA.

TECHNICKÉ ÚDAJE

Délka 9 400 mm

Šířka 2 550 mm

Výška 3 100 mm

Světlá výška při celkové hmotnosti 290 mm

Brodivost 1200 mm

Celková hmotnost 25 000 kg


DA VW LT 55

V roce 2008 se jednotce SDH Pyšely podařilo získat toto zajímavé vozidlo, které původně sloužilo jako technický automobil na ropné havárie u Záchranné požární služby Letiště Praha Ruzyně s označením TA-2 Airport Praha 7. V březnu 2012 započal pyšelský sbor práce na generální opravě nástavby, podvozku i karoserie. Po vyvaření špatných částí karoserie byl spodek i rám nastříkán barvou na podvozky. Lak karoserie byl proveden v odstínu RAL 3000 polyuretanovou lesklou barvou, která je odolnější. Bílé pruhy jsou z reflexní folie. Na nástavbě byla natažena kompletně nová elektroinstalace včetně pozičních světel i diodových majáků. Veškeré lakýrnické, klempířské a mechanické práce naši hasiči provedli vlastními silam.

TECHNICKÉ ÚDAJE

podvozek: Volkswagen LT55

nástavba: THT Polička/repase SDH Pyšely

rok výroby: 1995

výkon motoru: 70 kW při 3.500 ot/min.

posádka: 1+5

celková hmotnost vozidla: 5.000 kg

délka: 6.270 mm

šířka: 2.308 mm

výška: 2.295 mm


VA Favorit

Velitelský vůz vybavený elektrocentrálou a osvětlovacím reflektorem.


CAS 32 Tatra T148

Cisternová automobilová stříkačka CAS 32 - T 148. Výborné terénní vlastnosti podvozku, ve své době velký výkon motoru a čerpacího zařízení , značná zásoba vody a pěnidla však této cisternové stříkačce umožňují široké uplatnění. V současné době je toto vozidlo využíváno při požárech lesů a údržbě města.

TECHNICKÉ ÚDAJE

Rok výroby: 1976

Délka: 8670 mm

Šířka: 2500 mm

Výška: 2750 mm

Provozní hmotnost: 11 210 kg

Celková hmotnost: 18 530 kg



Plovoucí čerpadlo Niagara 2, motor - HONDA GXV 160, výkon - 1200 l/min


Přenosná motorová stříkačka PH - ALFA 2

motor - HONDA 630 GX, výkon - max. 2055 l/min, při 0,5 MPa 1003 l/min


Přetlakový ventilátor PH-VP450, motor - HONDA GX 200,  celkový výkon - 38 000 m3/hod


Motorová kalová čerpadla - HERON a HONDA


Motorová pila - 2x Husqvarna, 1x Stihl


Elektrocentrály - Honda 2,2 Kw, Honda 8 Kw, Geko 7,4 Kw


Benzinová rozbrušovací pila Makita


Elektrické kalové čerpadlo Ready 8, výkon 300l/min


Dýchací přístroj - 6x Dräger PSS 3000


Nafukovací člun Gumotex Ontario pro 6 osob


Hasící hřeby Dafo + D25 program


Lafetová proudnice typ 4951


Zvedací vak VZ 24 -  pomocí vzduchu z tlakové lahve zvedne 24 tun